Lenarczyk. Jestem właścicielką Strony i Sklepu dostępnych pod adresem
https://komfortpodswiadomosci.pl/
W tym dokumencie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące Twojej aktywności na Stronie oraz
Twoich zakupów w Sklepie, w szczególności te najbardziej interesujące – dotyczące dostarczenia
Produktu, zwrotów i reklamacji.

Jeżeli w tym dokumencie piszę:
● “Ty” lub “Klient” – mam na myśli każdą osobę korzystającą ze Strony lub Sklepu,
● “ja” lub “Sprzedawca”- mam na myśli Magdę Lenarczyk prowadzącą działalność gospodarczą
pod firmą Komfort Podświadomości Magda Lenarczyk, adres: Żwirki i Wigury 2, 42-470
Siewierz, NIP 6252491762

Możesz się ze mną skontaktować mailowo: magda.machura@o2.pl lub telefonicznie: 693 512 310.
Niektórych słów i sformułowań używam w konkretnym znaczeniu (np. Strona). Piszę je wielką literą i
wyjaśniam w słowniku, który znajduje się na końcu tego dokumentu.

Co kupisz w Sklepie?

  1. W Sklepie możesz kupić Produkty fizyczne, Produkty elektroniczne (treści cyfrowe, np.
    webinary) oraz Usługi (np. konsultacje).
  2. Szczegółowe informacje o Produkcie, jego właściwościach oraz cenie umieszczone są w
    Sklepie na stronie Produktu.
  3. Opisy Produktów dostępne w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu właściwych
    przepisów prawa cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy.
  4. Jeśli chcesz zrobić zakupy w moim sklepie musisz mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat – w
    innym wypadku Umowę musi zawrzeć Twój opiekun prawny.

Jak zamówisz, opłacisz i otrzymasz Produkt?

  1. Możesz złożyć zamówienie w Sklepie za pośrednictwem swojego konta lub jako gość
    (niezarejestrowany użytkownik). Jeżeli posiadasz konto, możesz się na nie zalogować przed
    rozpoczęciem składania zamówienia lub w trakcie. Jeżeli nie posiadasz konta, możesz je
    utworzyć w trakcie składania zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole.
  2. Jeśli chcesz złożyć zamówienie w Sklepie:
    a) dodaj wybrane Produkty do koszyka,
    b) wybierz jeden z dostępnych sposobów płatności,

c) wybierz jeden z dostępnych sposobów dostawy,
d) podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. imię i nazwisko, adres e-
mail, adres zamieszkania (dane obowiązkowe oznaczone są gwiazdką (*)),
e) potwierdź, że akceptujesz Regulamin oraz że znasz zasady przetwarzania Twoich
danych osobowych (zaznacz odpowiednie pole),
f) w przypadku Produktu elektronicznego lub Usługi potwierdź, że wyrażasz zgodę na
dostarczenie zamówionej treści cyfrowej/wykonanie Usługi przed upływem 14 dni
od zawarcia umowy (w takim przypadku tracisz prawo do zwrotu Produktu
elektronicznego/rezygnacji z Usługi (kiedy umowa zostanie wykonana w całości)),
g) potwierdź złożenie zamówienia klikając w odpowiedni przycisk (“Kupuję” lub
podobny).

  1. Po otrzymaniu Twojego zamówienia wyślę do Ciebie e-mail z potwierdzeniem, że zostało ono
    przyjęte. W momencie, kiedy dostaniesz tę wiadomość zostanie zawarta między nami
    Umowa. Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa. Jedną
    stroną Umowy jesteś Ty (Klient), a drugą ja (Sprzedawca).
  2. Dostępne metody płatności oraz dostawy są wskazane w Sklepie i prezentowane na etapie
    składania zamówienia.
  3. Jeżeli wybierzesz:

a) płatność on-line (za pośrednictwem systemu Przelewy24) – po kliknięciu w przycisk
finalizujący zamówienie zostaniesz przekierowany do bramki płatności
obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności w celu dokonania płatności
za zamówienie,
b) płatność przelewem bankowym – po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie
zostaniesz przekierowany na stronę z potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcją
dokonania płatności.

  1. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 3 dni od złożenia zamówienia – w
    przeciwnym wypadku uznajemy, że Umowa nie została zawarta.
  2. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto.
  3. Nie stosuję indywidualnego dostosowywania cen.
  4. W przypadku obniżenia cen, obok aktualnej ceny widoczna jest informacja o najniższej cenie
    jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli Produkt jest
    oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie,
    widoczna jest informacja o najniższej cenie jaka obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia
    oferowania tego Produktu do sprzedaży.
  5. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, zaznacz w formularzu zamówienia odpowiednią opcję.
    Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany podczas składania
    zamówienia.
  6. Czas realizacji zamówienia jest wskazany Sklepie. W przypadku wybrania płatności z góry,
    termin ten liczony jest od dnia, kiedy otrzymam płatność.

PRODUKTY FIZYCZNE

  1. Zamówienie dotyczące Produktów fizycznych uważa się za zrealizowane w chwili, kiedy
    nadam do Ciebie przesyłkę. Dokładny termin dostarczenia Produktu fizycznego określa
    przewoźnik.
    PRODUKTY ELEKTRONICZNE
  2. Produkty elektroniczne udostępniam na Twoim Koncie. Otrzymujesz je w wersji
    obowiązującej na dzień dostarczenia i nie zapewniam aktualizacji po tym dniu — chyba że w
    opisie Produktu zostanie wyraźnie wskazane, że obejmuje on także aktualizacje.
  3. W opisie każdego Produktu elektronicznego znajdziesz informację o:
    a) okresie, przez jaki możesz korzystać z tego Produktu,
    b) wymaganiach technicznych niezbędnych do korzystania z tego Produktu (do
    korzystania z Produktów elektronicznych, w zależności od ich rodzaju, może być
    dodatkowo konieczne standardowe, ogólnodostępne oprogramowanie
    pozwalające na przeglądanie lub odtwarzanie określonego rodzaju plików takich jak
    DOC, PDF, MP4, MP3, MOV, AVI itp.).
  4. W chwili dostarczenia Produktu elektronicznego udzielam Ci Licencji czyli uprawnienia do
    korzystania z tego Produktu na całym świecie na zasadzie niewyłącznej (mogę to
    uprawnienie udzielić też innym osobom i podmiotom) i nieprzenaszalnej (nie możesz tego
    uprawnienia udzielić innym osobom ani podmiotom), bez prawa udzielania sublicencji.
  5. Licencja jest ważna przez czas trwania udzielonego Ci dostępu do Produktu.
  6. W ramach udzielonej Licencji możesz:

a) korzystać z Produktu jedynie na własne potrzeby,
b) odtwarzać Produkt lub wybrane treści na swoim urządzeniu (komputerze, tablecie,
telefonie),
c) zapisać Produkt lub wybrane treści dowolną techniką cyfrową, np. na własnym
dysku twardym,
d) wydrukować wybrane treści na własne potrzeby.

  1. W ramach udzielonej Licencji nie możesz:

a) udostępniać Produktu lub jego części osobom trzecim,
b) publikować Produktu lub jego części, niezależnie od formy publikacji,
c) kopiować, powielać, rozpowszechniać Produktu lub jego części na potrzeby inne,
niż własny użytek,
d) tworzyć na podstawie Produktu lub jego części innych produktów, które następnie
będziesz sprzedawać dalej.

  1. W odniesieniu do poszczególnych Produktów mogę ustalać warunki Licencji odmiennie. W
    takim przypadku warunki te będą się znajdować w opisie tego Produktu.
    KONSULTACJE PSYCHOLOGICZNE
  2. Szczegółowe zasady dotyczące konsultacji zostały opisane w Zasadach Udzielania Konsultacji,
    które stanowią załącznik do Regulaminu. Zakup konsultacji jest równoznaczny z akceptacją
    tych zasad.
  3. W ciągu 5 dni od zaksięgowania płatności za konsultację skontaktuję się z Tobą w celu
    ustalenia jej terminu (telefonicznie lub mailowo, w tym poprzez udostępnienie Ci linku do
    kalendarza z opcją wyboru terminu).
    KURSY/WARSZTATY
  4. Forma, czas i miejsce przeprowadzenia kursu/warsztatów są podane każdorazowo w ich
    opisie w Sklepie.
  5. Mogę zmienić program kursu/warsztatów (osoby prowadzące, tematy, godziny, termin itp.),
    jeżeli, pomimo zachowania należytej staranności, pierwotny program nie będzie możliwy do
    zrealizowania, np. na skutek choroby osoby prowadzącej lub innych zdarzeń będących poza
    moją kontrolą.
  6. Mogę odwołać kurs/warsztaty (w całości lub w części), jeżeli nie zgłosi się na nie
    odpowiednia liczba osób. O odwołaniu kursu/warsztatów poinformuję Cię w najpóźniej 48
    godzin przed terminem ich rozpoczęcia (lub rozpoczęcia danej części). Wyjątkowo mogę
    odwołać kurs/warsztaty w dniu ich rozpoczęcia, w przypadku, gdy z powodu siły wyższej, ich
    przeprowadzenie będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione.
  7. W przypadku odwołania kursu/warsztatów (w całości lub w części) zwrócę Ci dokonaną
    opłatę (lub jej proporcjonalną część).
  8. W sprawach, o których mowa powyżej, będę Cię informować za pomocą komunikatów na
    Stronie lub mailowo.
  9. Mogę utrwalać i rozpowszechniać przebieg kursu/warsztatów oraz wizerunek uczestników
    dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych.
  10. Uczestnicy, którzy włączą kamerę lub mikrofon w czasie kursu/warsztatów online, wyrażają
    jednocześnie zgodę – bez ograniczeń ilościowych, czasowych i terytorialnych – na nieodpłatne
    utrwalenie i rozpowszechnienie ich wizerunku w moich celach dokumentacyjnych,
    sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych. Zgoda ta obejmuje także wykorzystanie
    utworów zawierających utrwalony wizerunek w nieograniczonym zakresie, w szczególności w
    zakresie:
    a. utrwalania lub zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym m.in. drukiem, na
    nośnikach cyfrowych,
    b. wprowadzania do obrotu, rozpowszechniania, wprowadzania do pamięci komputera
    oraz do sieci komputerowej,
    c. publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do tych
    utworów w miejscu i czasie przez siebie wybranym,
    d. publicznego wykonania lub publicznego odtwarzania, wystawiania, wyświetlania,

e. obróbki, opracowania i modyfikowania dowolną techniką bądź za pośrednictwem
dowolnego medium, w szczególności przez zmianę kolorów, rozmiaru, wycinanie
fragmentów, zniekształcanie, dodawanie tekstu, obrazu, dźwięku.

  1. Wyrażając zgodę uczestnik zrzeka się prawa do weryfikacji lub akceptacji materiałów
    zawierających jego wizerunek.
  2. Uczestnik jest zobowiązany na własny koszt i we własnym zakresie zapewnić sobie niezbędny
    sprzęt, oprogramowanie oraz łącze internetowe pozwalające uczestniczyć w
    kursie/warsztatach, zgodnie z wymogami wskazanymi w opisie Produktu.
  3. Nie ponoszę odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu platformy
    kursowej, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
    niekompatybilnością serwisu z infrastrukturą informatyczną uczestnika.
  4. W kursie/warsztatach mogą brać udział wyłącznie osoby, które zostały na nie zgłoszone.
    Zabronione jest udostępnianie i rozpowszechnianie dostępu osobom trzecim.
  5. Uczestnik kursu/warsztatów nie może:

a) wykorzystywać kursu/warsztatów w celu dostarczania treści o charakterze
bezprawnym,
b) nagrywać przebiegu kursu/warsztatów.

  1. W przypadku zakupu Usługi na rzecz osoby trzeciej, Użytkownik jest zobowiązany
    poinformować tę osobę o postanowieniach Umowy, Regulaminu i szczegółach Usługi.

Jak możesz zrezygnować z zakupu?

  1. Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta możesz zrezygnować
    z zakupu (odstąpić od umowy zawartej na odległość) na zasadach opisanych poniżej.
  2. Możesz zrezygnować z zakupu Produktu w terminie:

a) 14 dni od dnia objęcia Produktu fizycznego w posiadanie,
b) 14 dni od dnia zawarcia Umowy — w przypadku innych Umów niż umowa
sprzedaży Produktu fizycznego (czyli w przypadku zakupu Produktu elektronicznego
lub Usługi).

  1. O swojej decyzji o rezygnacji powinieneś mnie poinformować, przesyłając jednoznaczne
    oświadczenie (np. „rezygnuję z zakupu produktu”). Oświadczenie możesz przesłać mailowo.
    Możesz skorzystać z formularza, który stanowi załącznik do Regulaminu. Nie musisz
    uzasadniać swojej decyzji.
  2. Jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz mnie, że wyrażasz zgodę na dostarczenie
    zamówionej treści cyfrowej/wykonanie zamówionej usługi przed upływem 14 dni od
    zawarcia umowy (zaznaczysz odpowiednie pole), utracisz prawo zwrotu Produktu/rezygnacji
    z usługi (kiedy umowa zostanie wykonana w całości), o którym mowa powyżej.
  3. W celu uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości:

a) jeśli w toku zakupu Produktu elektronicznego wyrazisz zgodę na wykonanie Umowy
i dostarczenie treści cyfrowej w postaci wybranego Produktu przed upływem
terminu do odstąpienia od Umowy, tracisz prawo do odstąpienia od tej umowy;
b) jeśli w toku zakupu Usługi wyrazisz zgodę na wykonanie Umowy i rozpoczęcie
świadczenia Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, a ja
wykonam Usługę w całości, tracisz prawo do odstąpienia od tej umowy;
c) jeśli w toku zakupu Usługi wyrazisz zgodę na wykonanie Umowy i rozpoczęcie
świadczenia Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, a ja
rozpocznę wykonywanie Usługi, możesz odstąpić od Umowy, ale masz obowiązek
zapłaty za świadczenia spełnione przeze mnie do chwili odstąpienia.

  1. Jeżeli zrezygnujesz z zakupu:

a) musisz niezwłocznie – nie później niż w ciągu 14 dni – zwrócić Produkty fizyczne,
b) mogę Ci uniemożliwić dalsze korzystanie z Produktów elektronicznych, w
szczególności przez uniemożliwienie dostępu,
c) zwrócę Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, a w każdym
przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym dostanę Twoje oświadczenie o
rezygnacji,
d) zwrotu płatności dokonam przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się
na inne rozwiązanie; mogę wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili, kiedy
otrzymam Produkt z powrotem lub kiedy dostarczysz mi dowód jego odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,
e) poniesiesz bezpośrednie koszty zwrotu Produktu,
f) odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z
niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i
funkcjonowania.

Jak możesz złożyć reklamację?

  1. Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta możesz złożyć
    reklamację na zasadach opisanych poniżej.
  2. Zgodnie z przepisami mam jako Sprzedawca obowiązek dostarczenia Ci Produktów zgodnych
    z Umową.
  3. Jestem odpowiedzialna tylko za te braki zgodności Produktu z Umową, które istniały w chwili
    jego dostarczenia i ujawniły się w ciągu 2 (dwóch) lat od tej chwili.
  4. W razie niezgodności Produktu z Umową możesz skorzystać z uprawnień wynikających z
    ustawy o prawach konsumenta. Poniżej wskażę Ci jedynie ogólne informacje o Twoich
    uprawnieniach wynikających z ww. przepisów.
  5. Jeżeli uznasz, że zakupiony Produkt jest niezgodny z Umową możesz złożyć reklamację i
    wskazać jedno z żądań opisanych poniżej.
  6. W pierwszej kolejności w ramach reklamacji możesz zażądać, abym doprowadziła Produkt do
    zgodności z Umową. Mogę nie zgodzić się na Twoje żądanie tylko jeżeli jego spełnienie
    byłoby niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
  7. W określonych w ustawie sytuacjach możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o
    odstąpieniu od Umowy.
  8. Reklamację możesz przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
  9. Jeżeli składasz reklamację, zamieść w jej treści poniższe informacje, które pozwolą na jej
    sprawne rozpatrzenie:
    a) imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail,
    b) opis problemu,
    c) czego oczekujesz w związku z reklamacją.
  10. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, poproszę Cię o jej uzupełnienie.
  11. Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzę w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
  12. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie
    rezultatu, możesz skorzystać m.in. z:
    a) mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji
    Handlowej,
    b) pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego
    działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
    c) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w
    zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
    d) internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
    http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  13. Opisane w niniejszym rozdziale IV zasady obowiązują jedynie, gdy dokonujesz zakupu jako
    Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą
    (prowadzisz działalność gospodarczą), zasady opisane powyżej nie mają zastosowania. W
    takim przypadku możesz powoływać się na przepisy dotyczące rękojmi wskazane w Kodeksie
    cywilnym.

W jaki sposób możesz korzystać ze Strony i ze Sklepu?

  1. Aby korzystać ze Strony i ze Sklepu musisz posiadać dostęp do internetu oraz sprzętu i
    oprogramowania pozwalającego na przeglądanie stron internetowych. W przypadku
    korzystania ze Sklepu musisz też posiadać adres e-mail.
  2. Nie możesz korzystać ze Sklepu i ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi
    obyczajami lub tym dokumentem, a w szczególności, nie możesz:
    a) próbować uzyskać dostęp do zasobów nieprzeznaczonych dla Ciebie,

b) publikować komentarzy niezgodnych z prawem, obraźliwych, nawołujących do
nienawiści, rasistowskich, naruszających prawa autorskie itp.,
c) dostarczać treści o charakterze bezprawnym.

  1. Za pośrednictwem Strony świadczę nieodpłatnie następujące usługi:

a) możliwość utworzenia konta w Sklepie,
b) blog z możliwością dodawania komentarzy,
c) formularz kontaktowy,
d) Newsletter.

  1. Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek ze wskazanych powyżej usług, zawieramy
    umowę dotyczącą świadczenia tej usługi.
  2. Mogę wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi ze skutkiem natychmiastowym,
    jeżeli będziesz naruszać postanowienia Regulaminu i pomimo dodatkowego wezwanie nie
    zaprzestaniesz naruszeń.
  3. Mogę wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi w każdym czasie z zachowaniem
    14-dniowego okresu wypowiedzenia.
  4. W celu założenia konta:

a) uzupełnij formularz rejestracyjny dostępny na Stronie (pamiętaj, aby podać
prawidłowe dane i aktualizować je w przypadku ich zmiany),
b) zaakceptuj Regulamin oraz potwierdź, że znasz zasady przetwarzania Twoich
danych osobowych,
c) potwierdź rejestrację klikając w odpowiedni przycisk pod formularzem
rejestracyjnym.

  1. W chwili, kiedy potwierdzisz rejestrację, zawrzemy umowę dotyczącą prowadzenia konta.
    Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony (do momentu usunięcia konta), w języku
    polskim, zgodnie z postanowieniami polskiego prawa.
  2. Możesz mieć tylko jedno konto w Sklepie. Nie możesz korzystać z kont innych osób ani
    udostępniać swojego konta innym osobom. Musisz zachować w tajemnicy hasło oraz login
    do swojego konta. Ponosisz odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakie wynikną z
    niewywiązania się z powyższych obowiązków.
  3. Możesz usunąć swoje konto w dowolnym momencie – wybierając odpowiednią opcję w
    panelu zarządzania kontem (jeżeli jest dostępna) lub kontaktując się ze mną mailowo. W
    przypadku usunięcia konta, utracisz dostęp do wszelkich treści i materiałów
    przechowywanych w ramach konta.
  4. Możesz nieodpłatnie korzystać z treści udostępnionych na Stronie, w szczególności na blogu.
  5. Wszelkie treści, zdjęcia, grafiki i inne materiały, w tym Produkty, które udostępniam na
    Stronie i w Sklepie są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie
    autorskim i prawach pokrewnych, stanowią moją własność intelektualną i podlegają

ochronie prawnej. Bez mojej zgody nie możesz ich na przykład kopiować, publikować czy
modyfikować.

  1. Możesz publikować na blogu swoje komentarze.
  2. System komentarzy obsługiwany jest przez zewnętrznego operatora, na zasadach
    określonych w jego regulaminie (zapoznaj się z nim przed dodaniem komentarza klikając we
    wskazany link).
  3. Zakazane jest publikowanie komentarzy, które:

a) są nielegalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA),
b) wypełniają znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) naruszają prawa własności intelektualnej,
d) naruszają dobra osobiste,
e) nawołują do nienawiści na tle różnic płciowych, seksualnych, narodowościowych,
etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, lub
pochwalają taką nienawiść,
f) propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa,
g) zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę fizyczną,
h) zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym.

  1. Jeżeli będę podejrzewać, że w związku z dodaniem komentarza popełniono lub może dojść
    do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby, natychmiast
    informuję o swoim podejrzeniu organy ścigania i przekazuję wszystkie dostępne informacje
    na ten temat.
  2. Jeżeli uważasz, że na blogu znajduje się nielegalny komentarz, możesz mi to zgłosić mailowo.
    W zgłoszeniu napisz, dlaczego uważasz, że komentarz stanowi nielegalną treść, wskaż o jaki
    konkretnie komentarz chodzi, podaj swoje dane (imię i nazwisko, adres e-mail).
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia poinformuję Cię o swojej decyzji w odniesieniu do
    komentarza, którego ono dotyczy.
  4. Jeżeli uznam, że komentarz jest niezgodny z Regulaminem, mogę podjąć decyzję o
    ograniczeniu widoczności komentarza, w tym usunąć komentarz lub uniemożliwić dostęp do
    komentarza. O swojej decyzji poinformuję wszystkich zainteresowanych odbiorców usługi
    komentarzy, chyba, że nie znam odpowiednich elektronicznych danych kontaktowych,
    decyzja dotyczy komentarzy, które są wprowadzającymi w błąd treściami handlowymi o
    dużej objętości, decyzja została podjęta w wyniku nakazu wydanego przez odpowiednie
    organy sądowe lub administracyjne.
  5. Możesz się odwołać od każdej mojej decyzji – mailowo, w ciągu 14 dni od jej doręczenia. W
    odwołaniu wyjaśnij, dlaczego nie zgadzasz się z moją decyzją. Odwołania rozpatruję w ciągu
    14 dni.
  6. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail
    zawierające informacje o oferowanych przeze mnie nowościach, promocjach, produktach lub
    usługach) jest zawierana w chwili, gdy potwierdzisz, że chcesz się zapisać na listę
    subskrybentów Newslettera (klikniesz w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany
    w formularzu zapisu na Newsletter).
  7. Nie płacisz za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian otrzymuję
    dostęp do Twoich danych osobowych podanych podczas zapisu.
  8. Newsletter będę przesyłać na na adres e-mail wskazany podczas zapisu.
  9. Materiały udostępniane w ramach Newslettera są przeznaczone wyłącznie do Twojego
    własnego użytku. Jakiekolwiek inne formy korzystania z materiałów naruszają prawa
    autorskie – moje lub innych podmiotów uprawnionych – i mogą skutkować
    odpowiedzialnością cywilną lub karną. W szczególności, zakazane jest dalsze kopiowanie,
    powielanie, utrwalanie lub rozpowszechnianie materiałów.
  10. Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link
    zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.

Na jakich zasadach umieszczam na Stronie opinie?

  1. Opinie na temat Produktów, które znajdują się na Stronie, pochodzą od Klientów. Opinie są
    przesyłane przez Klientów. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na
    Stronie.
  2. Opinie należy formułować w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości
    poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie
    uznawanych za obraźliwe.
  3. Zakazane jest przesyłanie opinii:

a) bez uprzedniego skorzystania z usług Sprzedawcy lub ze Sklepu,
b) wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3
ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej.

  1. Sama decyduję, które opinie zostają opublikowane na Stronie.
  2. Nie płacę za wystawienie opinii.
  3. Osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać wszelkie
    błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  1. Zasady przetwarzania Twoich danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały
    opisane przeze mnie w Polityce Prywatności.
  2. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony i Sklepu możesz mi zgłaszać na
    mailowo.
  3. Dokument w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia XXXX.
  4. Mogę wprowadzać zmiany w Regulaminie z ważnych przyczyn, do których należą m.in.
    zmiana technologii, zmiana prawa, wprowadzenie nowych Produktów do Sklepu. Klienci,
    którzy posiadają konto w Sklepie zostaną powiadomieni o każdej zmianie Regulaminu
    mailowo.
  5. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 10 dni od dnia opublikowania. Do Umów
    zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia
    Umowy.
  6. Regulamin podlega prawu polskiemu.
  7. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych
    postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z
    potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz przekazaniem aktywnego linku do treści
    Regulaminu.
  8. Treść Regulaminu jest dostępna bezpłatnie na Stronie.
  9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem
    zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  10. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw Konsumentów,
    wynikających z przepisów miejscowego prawa powszechnie obowiązującego. W przypadku
    niezgodności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w kraju
    Konsumenta, stosuje się te przepisy.
  11. Pojęcia pisane wielką literą mają następujące znaczenie:
    a) Klient – każda osoba, która robi zakupy w Sklepie
    b) Konsument – osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej,
    c) Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna, która prowadzi
    działalność gospodarczą, ale Umowa, na podstawie której nabywa Produkt nie
    posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
    przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgodnie z danymi w
    CEIDG
    d) Sprzedawca – Magda Lenarczyk prowadząca gabinet Komfort Podświadomości
    Magda Lenarczyk, adres: ul. Żwirki i Wigury 2, 42-470 Siewierz
    e) Umowa – w zależności od kontekstu: umowa sprzedaży Produktu fizycznego lub
    umowa dostarczenia treści cyfrowej w postaci Produktu elektronicznego lub
    umowa świadczenia Usługi, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem
    f) Strona – strona internetowa dostępna pod adresem
    https://komfortpodswiadomosci.pl/
    g) Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem
    https://komfortpodswiadomosci.pl/

h) Produkty – Produkty fizyczne, Produkty elektroniczne i Usługi dostępne w Sklepie
i) Produkty fizyczne – rzeczy ruchome dostępne w Sklepie
j) Produkty elektroniczne – treści cyfrowe, czyli dane wytwarzane i dostarczane w
postaci cyfrowej dostępne w Sklepie, np. e-booki, webinary
k) Usługi – usługi dostępne w Sklepie, np. warsztaty
l) Regulamin – ten dokument
m) Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta

Załącznik nr 1

ZASADY UDZIELANIA KONSULTACJI

Jakie usługi świadczę?

  1. Świadczę usługi zarówno stacjonarnie (ul. Żwirki i Wigury 2 42-470 Siewierz), jak i online (za
    pośrednictwem internetu).
  2. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena i czas trwania,
    znajdziesz na Stronie oraz w gabinecie stacjonarnym.
  3. Ceny wskazane w cenniku mogą ulec zmianie. Przez cały czas trwania Umowy będą miały
    zastosowanie ceny obowiązujące w dniu jej zawarcia.
  4. Usługi świadczę na rzecz:
    a) pełnoletnich Klientów,
    b) dzieci i młodzieży (małoletnich Klientów), w imieniu których Umowę zawierają
    rodzice lub opiekunowie prawni, na podstawie zgody.

Jak możesz się umówić na pierwsze spotkanie?

  1. Jeżeli zawierasz Umowę w imieniu małoletniego, mogę Cię poprosić o dodatkowe
    oświadczenie o braku sprzeciwu drugiego rodzica lub o przedstawienie najbardziej
    aktualnego orzeczenia/postanowienia sądowego/innego dokumentu, z którego wynika
    sposób sprawowania opieki nad małoletnim. Jeśli nie przedstawisz mi tych dokumentów,
    mogę odmówić świadczenia usługi.
  2. Umowa zawarta w chwili zakupu konsultacji w Sklepie dotyczy pierwszego spotkania, a jeżeli
    zdecydujemy, że będziemy kontynuować współpracę – także kolejnych spotkań. Na treść
    Umowy składa się Regulamin, w szczególności Zasady Udzielania Konsultacji, ewentualnie
    także nasze dodatkowe ustalenia (pisemne lub mailowe).

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

  1. Przed pierwszym spotkaniem online mogę Cię poprosić o podpisanie i odesłanie skanu Karty
    Klienta. W takim przypadku odeślij skan mailowo najpóźniej na 24 godziny przed
    umówionym terminem. Jeżeli spotkanie odbywa się stacjonarnie, Kartę Klienta wypełnimy na
    pierwszej wizycie.
  2. Na pierwszej wizycie przedstawię Ci szczegółowe zasady naszej współpracy, omówimy też cel
    pomocy i metody pracy.
  3. Po zakończeniu pierwszego spotkania podejmiemy decyzję co do dalszych działań.
  4. Kolejne spotkania będą się odbywać zgodnie z naszymi ustaleniami:

a) w stałym ustalonym terminie lub
b) w terminach ustalanych na bieżąco (do umawiania kolejnych spotkań będą miały
zastosowanie postanowienia Zasad Współpracy dotyczące umawiania pierwszego
spotkania).

  1. W przypadku spotkania online musisz posiadać:

a) komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i
mikrofon,
b) szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie),
c) dostęp do zaktualizowanej wersji komunikatora WattsApp
d) aktywne konto poczty e-mail.

  1. Spotkanie online odbędzie się w trybie wideokonferencji. Przed spotkaniem dostaniesz ode
    mnie link do spotkania (mailowo). Jeżeli nastąpi nagła przerwa na łączach internetowych, to
    naszą drugą opcją kontaktu jest telefon (rozmowa głosowa, SMS).
  2. Kilka minut przed ustalonym terminem kliknij w przesłany link i zaczekaj na nawiązanie
    połączenia.
  3. Nie możesz nagrywać przebiegu spotkania.
  4. Jeżeli spóźnisz się na spotkanie, jego czas nie zostanie przedłużony, a cena nie zostanie
    zmniejszona.

Jakie mamy prawa i obowiązki w związku ze świadczonymi usługami?

  1. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na spotkanie, mogę odmówić świadczenia usługi, w
    przypadku, gdy:
    a) będę przypuszczać, że Klient jest niepełnoletni lub niepoczytalny, a w jego imieniu
    nie będzie występować opiekun prawny,
    b) będę przypuszczać, że Klient jest pod wpływem substancji psychoaktywnych lub
    alkoholu,
    c) Klient lub rodzic/opiekun prawny będzie agresywny lub będzie naruszać moja
    dobra osobiste,

d) nie uregulujesz płatności należnych za tę lub poprzednie spotkania najpóźniej 24
godziny przed umówionym terminem.

  1. Mogę odmówić świadczenia usługi, także w przypadku, gdy uznam że:

a) świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub
prawa osób trzecich,
b) świadczenie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Klienta,
c) zgłaszany problem będzie wykraczał poza zakres świadczonych przeze mnie usług,
d) moje kompetencje nie są wystarczające lub świadczone przeze mnie usługi nie są
odpowiednie wobec zgłoszonego problemu,
e) stan zdrowia psychofizycznego Klienta nie pozwala na efektywne świadczenie
usług.

  1. Jeżeli odmówię świadczenia usługi w sytuacjach wskazanych powyżej, będzie to
    równoznaczne z rozwiązaniem Umowy w trybie natychmiastowym.
  2. Jestem zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebie
    (a w przypadku, gdy pacjentem jest małoletni – także uzyskanych od niego) w związku ze
    świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działam w tym zakresie
    zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki. Mogę odstąpić od obowiązku
    zachowania tajemnicy zawodowej, jeżeli zagrożone będzie życie lub zdrowie Twoje lub
    innych osób – w takim przypadku mogę się skontaktować z Twoją rodziną i odpowiednimi
    służbami.
  3. Możesz poprosić mnie o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych spotkań. W
    zaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego w jakim przedziale czasowym, z
    jaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Klient. Jeżeli spotkanie dotyczy rodziny lub
    pary, w zaświadczeniu wskazani zostaną wszyscy jej uczestnicy. W przypadku, gdy Klientem
    jest osoba niepełnoletnia, o wydanie zaświadczenia może poprosić każdy z
    rodziców/opiekunów prawnych. Zaświadczenia są płatne.
  4. Pamiętaj, że:

a) podczas świadczenia usług przedstawiam Ci moją indywidualną interpretację
sytuacji Klienta, stworzoną na podstawie przeprowadzonego wywiadu, przy
założeniu, że nie zataiłaś jakichkolwiek wiadomości,
b) nie mogę dać Ci gwarancji odniesienia oczekiwanego przez Ciebie rezultatu,
c) Twoja inicjatywa, chęć współpracy oraz wykonywanie zleconych zadań pomiędzy
sesjami są kluczowe dla skuteczności podejmowanego procesu terapeutycznego,
d) “skutkiem ubocznym” konsultacji/terapii może być czasowe pogorszenie
samopoczucia psychicznego Klienta,
e) na każdym etapie konsultacji mogę Ci zaproponować inną formę udzielenia
pomocy np. rozpoczęcie psychoterapii lub skierowanie do innego specjalisty.

  1. Poddaję swoją pracę superwizji w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. W ramach
    superwizji omawiam sytuacje moich Klientów z superwizorem lub innym psychoterapeutą (w

ramach superwizji koleżeńskiej). Nie ujawniam przy tym żadnych informacji, które mogą
umożliwić zidentyfikowanie konkretnego Klienta.

Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług na rzecz małoletnich?

  1. W przypadku Klientów, którzy ukończyli 16 lat, zgodę na skorzystanie z usług wyrażają
    zarówno rodzice/opiekunowie prawni, jak i małoletni (zasada podwójnej zgody). Małoletni
    wyraża zgodę przed pierwszym spotkaniem – na piśmie (jeżeli spotkanie odbywa się w
    gabinecie) lub poprzez przesłanie podpisanego skanu (w przypadku spotkania online).
  2. Prawo do poufności przysługuje również małoletniemu Klientowi. Przekazuję
    rodzicom/opiekunom tylko ogólne wnioski i zalecenia z przebiegu spotkania z małoletnim.
  3. Jeżeli stwierdzę, że zachowanie małoletniego jest spowodowane wpływem zmiennych o
    charakterze biologicznym lub medycznym, mogę zalecić Ci konsultację medyczną.

Jak możesz przełożyć lub odwołać spotkanie?

  1. Możesz odwołać spotkanie mailowo: magda.machura@o2.pl lub telefonicznie: 693 512 310
    nie później niż 48 godzin przed terminem spotkania. W takim przypadku otrzymasz zwrot
    dokonanej płatności.
  2. Jeżeli nie odwołasz spotkania w sposób wskazany powyżej, a o ustalonej godzinie nie
    pojawisz się w gabinecie lub nie połączysz się ze mną online (w zależności od rodzaju
    spotkania), spotkanie podlega opłacie w wysokości połowy kwoty wskazanej w cenniku.
    Jeżeli już zapłaciłeś za spotkanie, możesz wystąpić o zwrot części dokonanej płatności. Jeżeli
    nie zapłaciłeś – ureguluj płatność przed kolejnym spotkaniem.
  3. Jeżeli spotkanie nie odbędzie z przyczyn leżących wyłącznie po mojej stronie, zaproponuję Ci
    inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócę Ci dokonaną płatność.
  4. Niezależnie od powyższych postanowień, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy
    uregulowane w ustawie o prawach konsumenta. Prawo to dotyczy tylko wizyt, na które
    umówisz się przez przez Internet lub telefon. W przypadku takich wizyt zastosowanie mają
    następujące zasady:
    a) możesz zrezygnować z usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia
    Umowy (z wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. c),
    b) o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś mnie poinformować przesyłając
    jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz
    przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji,
    c) jeżeli w czasie umawiania wizyty poinformujesz mnie, że zgadzasz się, abyśmy
    rozpoczęli świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji z
    usługi, kiedy zostanie ona wykonana w całości.

Jak możesz złożyć reklamację?

  1. Jestem zobowiązana do świadczenia usług zgodnie z Umową.
  2. Zakres mojej odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w
    szczególności z postanowień Kodeksu Cywilnego.
  3. Nie ponoszę odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne
    występujące na sprzęcie, z którego korzystasz, a które uniemożliwiają Ci korzystanie z usługi
    online.
  4. Reklamację możesz przesłać mailowo.
  5. Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzę w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania lub
    uzupełnienia.
  6. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie
    rezultatu, możesz skorzystać z:
    a) mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji
    Handlowej,
    b) pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego
    działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
    c) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w
    zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
    d) internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
    http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  1. Zasady przetwarzania Twoich danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisałam
    w klauzuli informacyjnej dołączonej do tego dokumentu.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW I

RODZICÓW/OPIEKUNÓW PRAWNYCH KLIENTÓW

Dbam o to, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne. Działam w tym zakresie zgodnie z RODO
(Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz innymi
obowiązującymi przepisami.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest Magda Lenarczyk prowadząca gabinet Komfort
Podświadomości Magda Lenarczyk, adres: ul. Żwirki i Wigury 2, 42-470 Siewierz.

Możesz się ze mną skontaktować mailowo: magda.machura@o2.pl lub telefonicznie: 693 512 310.

Dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzam Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe przetwarzam w celu:
a) świadczenia usług w zakresie opieki medycznej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art.
9 ust. 2 lit. h) RODO,
b) zawarcia i wykonania umowy dotyczącej świadczonych usług, na podstawie art. 6 ust. 1
lit. b) RODO,
c) dokonania rozliczeń, w tym prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz wypełniania
obowiązków podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
d) wynikającym z mojego uzasadnionego interesu, w szczególności w celach statystycznych,
archiwizacyjnych, badania jakości i satysfakcji, marketingu bezpośredniego, na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
e) ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6
ust. 1 lit. f) RODO.

Jak długo przetwarzam Twoje dane osobowe?
Będę przetwarzać Twoje dane osobowe przez okres wykonywania Umowy. Po tym okresie mogę
przetwarzać Twoje dane do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń (co do zasady sześć lat
od końca roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać).
Dodatkowo:
● dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym
prawa podatkowego, będą przetwarzane przez okres niezbędny do wypełnienia tych
obowiązków,
● w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie mojego uzasadnionego interesu, będą
one przetwarzane do czasu istnienia interesów stanowiących podstawę tego przetwarzania
lub do czasu zgłoszenia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

Komu przekazuję Twoje dane osobowe?
Mogę przekazywać Twoje dane osobowe swoim zaufanym współpracownikom, takim jak dostawca
oprogramowania, dostawca płatności, biuro księgowe, podmioty świadczące usługi prawne,
marketingowe, statystyczne, archiwizacyjne, platforma do konsultacji online.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług, korzystam z usług innych dostawców, np. w
zakresie wsparcia IT. W związku z tym Twoje dane osobowe mogą być przekazywane poza teren Unii
Europejskiej. W takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o stosowną
umowę zawierającą standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską, bądź
na podstawie odpowiedniej decyzji Komisji Europejskiej.

Jakie są Twoje prawa?
W związku z tym, że przetwarzam Twoje dane osobowe, możesz:

● żądać udzielenia informacji o tym, jakie dane osobowe dotyczące Ciebie
przetwarzam (tzw. prawo dostępu),
● żądać sprostowania Twoich danych, jeżeli staną się nieaktualne, niekompletne lub w
inny sposób niepoprawne,
● żądać usunięcia Twoich danych, jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe nie powinny
być już przeze mnie przechowywane (w określonych przypadkach możemy odmówić
usunięcia danych),
● żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych (w sytuacjach opisanych w art. 18
RODO),
● żądać przeniesienia Twoich danych do innego administratora,
● zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania tych danych, które przetwarzam na podstawie
swojego uzasadnionego interesu,
● wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy.
Twoje dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji.

Załącznik nr 2

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Sprzedawca:
XXXX

Kupujący:
Imię i nazwisko: ……………………..
Adres: ………………………..
Adres e-mail: ……………………………..
Data zawarcia umowy: …………………………
Data dostarczenia Produktu: …………………………

Odstępuję od umowy sprzedaży następujących Produktów fizycznych/ dostarczenia następujących
Produktów elektronicznych:
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………

Data i podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)